Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklist

Autod, mootorrattad, mootorpaadid, lennukid jne.
Kasutaja avatar
mrWilson
Administraator
Administraator
Postitusi: 1631
Liitunud: 12 Veebr 2011, 04:31
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas mrWilson » 12 Mär 2014, 18:35

Suurepärane. Kahtlustasin hullemat hoolduskulude kohapealt. Tihti ei raatsita konkreetsetest numbritest millegipärast rääkida vaid aetakse mingit hülge möla teemal see on nii kallis või seal on nii paha. Tuleb öelda numbrid ning siis saab juba igaüks ise otsustada kui kallis või kui paha parasjagu on. Ega ma ise ka alla universaali ei vaata.
Ah, minge metsa...

Kasutaja avatar
sepaonu
Ekspert
Ekspert
Postitusi: 867
Liitunud: 22 Okt 2013, 21:15
Asukoht: ingliste
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas sepaonu » 13 Mär 2014, 07:48

Mulle kunagi väliseestlasest sõber , kes rootsis elab ütles, et ära sina ostab üks uupel või vulkswagen, ostab üks vulvu, see on nagu üks traktor, see käib ja käib ja käib. Kui vulvu maha müüdi, siis ta ütles, et see eioleb meie oma enam, ei usaldab, nüüd ostab üks saab omale.
Kokkuvõttes arvan, et margikummardus või vihkamine tekib sellest, et kuidas esmase eksempläriga läheb, kui rahul, siis võib korrata ja kui esmaspäevaekseplär satub, et ainult vaevled, siis viha ka tekib. Mul naine ühe fordi universaali ükskord ise valis, läikis ju ilusti, pooleteise aasta pärast arvas, et koduperenaine võiks muude probleemidega tegeleda, kui autoremont, hulka aastaid passatiga sõidab.
Minu meelest pole õige paar aastat vana autot ja kümnealla vana autot võrrelda, vanemal ikka siinseal rohkem logiseb.
joon jõest, söön jõest

Kasutaja avatar
scabere
Matkasell
Matkasell
Postitusi: 426
Liitunud: 17 Juul 2012, 21:43
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas scabere » 13 Mär 2014, 11:38

Olen ka universaaliusku ning seda peamiselt oma vajaduste tõttu. Kõik autod, mis mul on olnud, on olnud töö- ja erasõiduautod. Autovaliku on paika pannud töö iseloomust tekkinud nõudmised. Kuna hooajaliselt on palju pikki töösõite ning vabal ajal samuti reisihimuline siis siit ka nõudmised: madal kütusekulu, suur pagasi/kaubaruum, sõidumugavus, (võimalikult suur) usaldusväärsus. Valikut on loomulikult suunanud ka masina maksumus - ma pole liisingu- või võlausku ning hinnaklassi olen valinud alati sellise, et oleks võimalik transpordivahend koheselt välja osta. Uue auto isu on peletanud tõdemus, et salongist välja sõites auto hind märgatavalt alla kukub.

Nendest tulenevalt olen jõudnud diiselmootoritega masinate juurde.

Eelmine auto oli passat, mis küll kolises ja ei pakkunud kõike rõõmustavamat sõidumugavust, aga oli ülimalt säästlik nii kütusekulu kui remondikulude mõttes. Sõitsin selle traktoriga ligikaudu veerand miljonit kilomeetrit ning oleks ehk edaspidigi sõitnud kui abivalmis kaasliikleja poleks otsustanud selle kere parandamatult kõveraks rammida.

Praegu võtan kilomeetreid läbida toyota avensise universaalkerega mudeli roolis, mis pakub tunduvalt mugavamat sõitu ja ei nõua nõnda tihedat veermikuosade vahetust. Matkahuvilisele inimesele on selle mudeli peamine puudus tema madal kliirens aga muus osas ei laida enamat kui seda, et varuosad on enamjaolt kallimad kui passatil (aga nagu öeldud, neid kulub ka vähem).

Mõlemad masinad on olnud ülisäästlikud, sellise suure masina kohta nagu need mõlemad olnud on. Keskmine täislastis maanteereisi kütusekulu on olnud mõlematel vahemikku 4-5 l/100km jäänud ning see on minu jaoks olnud nende mõlema puhul peamine plusspunkt. Ja väga ei tahaks ka tulevikus seda kütusekulu suuremaks lasta, sest palju meeldivam on Tartust tundrasse ja tagasi sõitmiseks kulutada 150 L kütust kui et 240 L kütust.

Mul enne diisli valimist oli üks tore üliergas audi 100 avant 2,2 turbo bensukas aga no see üürike rõõm, et ma foori tagant veidi kiiremini minema saan, ei ole seda vähemalt kolmandiku võrra suuremat kütusearvet väärt minu arvamust mööda.

Ja enne oma viimase kasutatud auto ostmist kasutasin sellist trikki, et käisin välja valitud autodega oma raha eest enne ostu ametlikus teeninduses kontrollis (50 punkti kontroll vms). See kontrolliks kulutatav raha oli ilmseltelt väiksem kulutus, kui hiljem mingid põhjalikud remonttööd ette võtta, mille tuvastamisega ise kohapeal hakkama ei saa. Ja enne mudelivalikut tasub vastavate mudelite kohta entusiastide foorumeid lugeda - seal olevate teemade järgi on näha, milliseid probleeme tihti esinenud on.

Kasutaja avatar
mrWilson
Administraator
Administraator
Postitusi: 1631
Liitunud: 12 Veebr 2011, 04:31
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas mrWilson » 09 Apr 2014, 00:20

Lühidalt. Asjalood on sellised, et võtsin xc70'ne ligi (tegelikult juba eelmise kuu lõpus). Cross Country, 2.4 D5 AWD, 136kW, 2007 (II generatsiooni üks viimaseid mohikaanlasi). Tundub hea. Ruumipuudust ei tohiks olla. Kui telki ei viitsi püsti panna siis võib rahulikult taga kuudis magada. Mugav nagu kurat. Lippab kah nagu vanamees pärast esimest toorest õuna. :) Ühesõnaga tore. Vähemalt koht kuhu raha magama panna. Loodan, et on tubliks abimeheks.
Ah, minge metsa...

wunts
Uudistaja
Uudistaja
Postitusi: 4
Liitunud: 29 Mär 2014, 11:54
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas wunts » 13 Apr 2014, 22:21

Mul on euroopa teede vallutamiseks Citroen Jumpy buss. 2+3+3 istmeskeemiga ning matkamiseks olen ehitanud taha sisse niiskuskindla põranda ning tagumisse ossa puidust raami mille peale on volditud 8mm paksused vineerplaadid. Kui istmete seljatugi kokku voltida ning vineerplaadid ka lahti voltida, siis avaneb täislaiuses ja täispikkuses voodi. Magamise ajaks mahutan muu kola voodi alla, ette istmete peale või katuseboksi. Aknaid ning tagumist luuki katab sääsevõrk, külmik tuleb taha ning rohkem ei oskagi rääkida. Võin mõne aja pärast ka mõne pildi visata.

Ainuke asi mille üle võiks puudust tunda oleks võimsam mootor ning automaatkast. Üldiselt olen rahul.

Kasutaja avatar
mrWilson
Administraator
Administraator
Postitusi: 1631
Liitunud: 12 Veebr 2011, 04:31
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas mrWilson » 13 Apr 2014, 23:29

Pildid ei teeks paha.
Ah, minge metsa...

Kasutaja avatar
missomaa
Uudistaja
Uudistaja
Postitusi: 25
Liitunud: 03 Apr 2011, 01:34
Asukoht: 71° Nord
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas missomaa » 17 Apr 2014, 15:09

Tore teema! :)

Eks igaüks tõlgendab autoga reisimist omamoodi. Mõne reisimehe auto ongi võib-olla kogu mäletatava aja ainult asfaldit näinud, kuid minu jaoks algab see kõige ägedam elu just tihtilugu vähemkäidavates paikades ja nendes kohtades suudavad maasturiga võidelda vast ainult Volkswageni T3 ja T4 -mudelid. Alustasin nende masinate proovilepanekuid aastal 2005 ning tänaseni suudavad minu 2 Caravellet oma võimekuses ja vastupidavuses mind endiselt üllatama panna. Diiselmootorid on kindlasti võimelised miljonit vastu pidama, kuid väga töökindel on ka võrdlemisi kõrge veermik, millega olen paljudel tsivilisatsiooni äärealadel liikunud, kohati isegi jõgesid madalamates kohtades ületanud. Vajadusel mahutab sõiduk tervet reisiseltskonda, jalgrattaid ja varustust, kuid kahekesi või kolmekesi trippides saab bussist ka kerge vaevaga suurepärase matkabussi teha. Üle Läänemere reisides mahub auto alati kõige odavamasse sõidukiklassi ning ega muidu ringi liikumine on ka võrdlemisi odav - hiljuti arvutasin oma esimese bussi kütusekulu 80 000 kilomeetri peale ning see oli 7,25L / 100km. Vabalt hingavaid 2,4L mootorid (veidi küll lärmakad) on tegelikult võimelised ka täiesti tasuta kasutatud friikartuliõliga liikuma, aga Eestis pole nii roheline mõtteviis kahjuks eriti seaduslik...

Tegelikult on minu esimene kardinate ja katuseluukidega buss praegu ka müügis, kuigi kurb on ka:
http://www.soov.ee/tartumaa/Truu_Volksw ... ?ca=13&w=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Praegu sõidan siis ringi Volkswagen Caravelle Syncro 4-veolise bussiga, millel on ka kütusekulu üllatavalt 7,8L/100km (noh, tegelikult ma eriti pedaale ei vajuta ka). Neliveol on hämmastav võimekus just talvistes jäistes ja lumistes tingimustes (hetkel on ka akna taga lumetorm).

Siiski julgen kiita ka neid pisemaid Volvosid ja seejärel juba 12 meetri pikkuseid Volvosid. Üks isend on mul aastast 1967 ja kõik toimib nii nagu peab ka aastal 2014 8-)

Kasutaja avatar
mrWilson
Administraator
Administraator
Postitusi: 1631
Liitunud: 12 Veebr 2011, 04:31
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas mrWilson » 17 Apr 2014, 15:50

Sellised matkabussid on ägedad. Mulle meeldib vaadata mida põnevat on inimesed neisse leiutanud.
Ah, minge metsa...

Kasutaja avatar
sepaonu
Ekspert
Ekspert
Postitusi: 867
Liitunud: 22 Okt 2013, 21:15
Asukoht: ingliste
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas sepaonu » 05 Mai 2014, 08:56

volkari variant
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 0562_n.jpg
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater" onclick="window.open(this.href);return false;
copitud pilt moluraamatuvihkajatele
1925109_632261380176903_1356052890061740562_n.jpg
joon jõest, söön jõest

Baltroon
Uudistaja
Uudistaja
Postitusi: 24
Liitunud: 11 Juun 2013, 23:14
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas Baltroon » 08 Mai 2014, 11:25

Mul ka nüüd asjaomastele (kogemustega või omanikele) isikutele päring: Ford S-Max.
Kiitke, laitke ja kirjutage ülevaatlike numbreid. Luubi alla olen enda tarbeks võtnud üle ´07 aastakäigu alla ca. 9k hinnanumbriga diislid. Mahutavuse ja ruumipuuduse üle need isendid ilmselgelt ei kurda, pigem huvitab hoolduse ja vastupidavuse osa.
Kui kogemusi on, siis ka kergem maastikuläbivuskogemus (kruusa- ja pinnasteed, mõni madalam niit jne.) Mutta ja mülkasse ei plaani ronida!

Tänud arutelu eest ette!

Mõni tutvustav link ja klipp ka lisaks:

http://www.youtube.com/watch?v=xZJcRwn6PL0" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi" onclick="window.open(this.href);return false;
Mida kiiremini liigud, seda vähem märkad.
Peaasi, et keegi ei hala!

Kasutaja avatar
mrWilson
Administraator
Administraator
Postitusi: 1631
Liitunud: 12 Veebr 2011, 04:31
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas mrWilson » 08 Mai 2014, 16:26

Sinna sa paned naise + pudinad + sõbra + koera + euroopa reisi varustuse sisse kui võrrelda sinu Audi a3-ga millega me igal pool käisime, ainult koera ei olnud. :)
Ah, minge metsa...

Baltroon
Uudistaja
Uudistaja
Postitusi: 24
Liitunud: 11 Juun 2013, 23:14
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas Baltroon » 08 Mai 2014, 16:40

Sport-maastiku-pereauto A3 jääb igavese monumendina meie pere hinge ja mällu, kui kõikse parem auto.
Koera asemel oli kass ;)
Mida kiiremini liigud, seda vähem märkad.
Peaasi, et keegi ei hala!

polarbear
Ekspert
Ekspert
Postitusi: 550
Liitunud: 28 Aug 2013, 21:28
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas polarbear » 09 Mai 2014, 18:20

Baltroon kirjutas: üle ´07 aastakäigu alla ca. 9k hinnanumbriga diislid.
pigem huvitab hoolduse ja vastupidavuse osa.
Kui kogemusi on, siis ka kergem maastikuläbivuskogemus (kruusa- ja pinnasteed, mõni madalam niit jne
Diisli puhul kindlasti kontrolli/lase kontrollida kero korrasolekut, kui selline on tehasest kaasa pandud. (Võimalik, et mingitel mootoritel pole)
Kui on ja ei tööta- see tähendab, et mootorit soojaks ei saagi õieti ja salongist rääkimata.....
Vastupidavuse koha pealt (Mondeo universaal 09) pole midagi öelda eriti, ls vist hetkel 80kkm kandis, selle aja jooksul päris alguses vahetati esisillas mingi jublakas garantii korras ja kuskil 60kkm peal esiamortide läbilöögipuksid (jupid ei maksnud suurt midagi, tööraha oli vist 4 tundi :( )
Muus osas käib kui antsu viiul.
S-Max on muidugi raskem auto ja ilmselt sillapulikaid kulutab rohkem.
Juhitavus, sõidumugavus, teelpüsivus, tagasiside roolilt on Fordil traditsiooniliselt head või väga head. Müra osas keskmikud, kütusekulult suhteliselt! veidi janusemad kui mõned teised (st 0,5-1,+l/100km küsib rohkem kui ökode esinumbrid)
Kõva kattega teelt maha pöörata ei maksaks, märja muru peale jäävad kinni, kliirens on madal-madal ja porilapid veel madalamal.
Need siis luukpära bens-man Focus 08, bens-aut Mondeo universaal 09 ja diisel-man C-max Grand '11 kogemused.
Pilt

Kasutaja avatar
MeelisV
Uudistaja
Uudistaja
Postitusi: 75
Liitunud: 13 Juun 2013, 11:38
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas MeelisV » 09 Mai 2014, 20:47

on ka sellised lahendused

http://www.reimo.com/de/campingbusse/re ... amper.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Baltroon
Uudistaja
Uudistaja
Postitusi: 24
Liitunud: 11 Juun 2013, 23:14
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas Baltroon » 26 Mai 2014, 11:53

Tänud Polar!
Mida kiiremini liigud, seda vähem märkad.
Peaasi, et keegi ei hala!

Sonam
Uudistaja
Uudistaja
Postitusi: 36
Liitunud: 05 Juun 2011, 15:42
Asukoht: Põhjast Lõunasse
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas Sonam » 10 Nov 2016, 12:42

Veidi teemast mööda, aga kas kellelgi on juhtumisi isiklikku kogemust luukpära tüüpi autos ööbimisega (või taolise masina omamisega) ?

Olen samuti automaailma süüvinud, eesmärgiga leida sobilik liikur. Kuid kuna lähikuudel kindlasti ei ole ees ootamas pikemat automatka, vaatan veidi kompaktsemate mudelite suunal. Nagu nt Focus.

Allolevalt leidsin ka toreda näite kaugemalt maalt:
https://huckberry.com/journal/posts/sedan-life" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
Nohik
Guru
Guru
Postitusi: 1334
Liitunud: 25 Aug 2015, 12:51
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas Nohik » 10 Nov 2016, 13:20

Mingi 10 a tagasi liikusin VW golfiga, see polnud magamiseks hea auto. Kui magada on plaanis, peab kindlasti vaatama mudeli, mille istmed saab paigaldada magamisasendisse. Kui üksi liikuda, pole paha, kui saab pool autot magamisasemeks teha, vähem igapäevaseid ümberkorraldusi. Siiski soovitan võimalusel autos mitte magada. Kui on niisked ilmad, lõpuks kõik kopitab. Rippvoodi ja tarp on tõenäoliselt automatka juurde head lahendused. Ka katuseboxist on rõõmu, ei upu autos asjade sisse ära.
All engineers are cyborgs

polarbear
Ekspert
Ekspert
Postitusi: 550
Liitunud: 28 Aug 2013, 21:28
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas polarbear » 10 Nov 2016, 14:23

Ilmselt igasuguses autos saab kuidagi ära ööbida korra või kaks. Aga kui seda tahta teha korduvalt, siis tasuks autot ka selle pilguga takseerida veidi. Luukpära on selline....no parem kui sedaan :)
Ma ka ööbin mõnikord autos, kuskil karumustikas kalal käies. Kui programm on õhtune-öine püük, magamine, hommikune püük ja lõunaks koju, siis telkimisega ei viitsi jännata. Aga mul on pea 2m pikk ja 1,2m lai, sile, sirge ja pehme plats universaalis :)
Pilt

Kasutaja avatar
sepaonu
Ekspert
Ekspert
Postitusi: 867
Liitunud: 22 Okt 2013, 21:15
Asukoht: ingliste
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas sepaonu » 10 Nov 2016, 15:10

Igas ööbimiseks sobivas autos saab natuke kompunnida, et asjad oleksid loogilises kohas või kui ruumi napib, siis kuidas neid tassida edastagas magamise ajaks. Üks võimalus on suured plastvannid, kola seal, magamise ajaks tõstad esiistmetele vms. Ühte ümberehitatud caddyt olen näinud, mees jahi-kalamees ja veel torujüri kah, kolasahtlid ja panipaigad tüüpi süsteem, mille ülemine osa sile, viska madrats peale ja maga, täitsa popp nägi välja.
Omal ruumipuudust pole, mul sinna kuhu sai on villa pandud aga venti pole, pole omal visiooni kah, et kuhu ja kuidas võiks panna, mõtlen.
putka - Copy.jpg
joon jõest, söön jõest

Sonam
Uudistaja
Uudistaja
Postitusi: 36
Liitunud: 05 Juun 2011, 15:42
Asukoht: Põhjast Lõunasse
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas Sonam » 30 Nov 2016, 09:42

Võtsin mõistuse pähe ja silma jäi hoopis Golf Variant, aasta 2007. :) Otsus oli kiire tulema, nädala pärast oli auto minu nimel. Mootor on Volkari perekonnas kõige suurem murelaps, aga eks näis. Risk sai võetud ja loodan tõesti, et auto toob mind metsadest ja rabadest ka koju tagasi. :D

Avo
Matkasell
Matkasell
Postitusi: 412
Liitunud: 13 Veebr 2011, 17:35
Asukoht: Tartu-Tallinn
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas Avo » 30 Nov 2016, 15:57

Mis arvate ford galaxist 1.9 66kw. ja 1996a
On keegi on omanud ja kuidas vastupidavus ja läbivus on.Fordi nimi on natuke mõtlema panev.

polarbear
Ekspert
Ekspert
Postitusi: 550
Liitunud: 28 Aug 2013, 21:28
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas polarbear » 30 Nov 2016, 17:46

Avo kirjutas:Mis arvate ford galaxist 1.9 66kw. ja 1996a
On keegi on omanud ja kuidas vastupidavus ja läbivus on.Fordi nimi on natuke mõtlema panev.
Selle põlvkonna VW Sharan/Ford Galaxy/Seat Alhambra on üks ja seesama auto - kolksvaagen. Fordilt/Seatilt on ainult disainielemendid.....
Pilt

Avo
Matkasell
Matkasell
Postitusi: 412
Liitunud: 13 Veebr 2011, 17:35
Asukoht: Tartu-Tallinn
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas Avo » 30 Nov 2016, 19:12

Ok, kolksvaagen kolksvaageniks, aga kas pikemaid sõite mis jääb 2500-3000km kanti on reaalne ette võtta?või ta ei kannata nii pikka sõitu, laguneb?
On kellegil kogemusi?

Kasutaja avatar
ullivilli
Guru
Guru
Postitusi: 1313
Liitunud: 08 Dets 2011, 15:16
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas ullivilli » 30 Nov 2016, 19:16

ma ei mäleta, mis lugu selle 66kw mootoriga oli, aga kõik autod, kui nad on korda tehtud peaks 3000+ km ära kannatama.
Kui minna eksootikasse, siis tasub üle vaadata amordid ja püstakud, kuna need saavad kõvasti vatti, pidurid ja muidu kuluosad.
Muu on pime juhus ja võib juhtuda ka tuliuue autoga.
Natukene metsa poole.
http://www.minemetsa.ee http://www.ripptelk.ee - Hennessy, Tentsile, DD hammock, Rootsmann rippvoovid, Sawyer veefiltrid ja kõikvõimalik matkavarustus.

polarbear
Ekspert
Ekspert
Postitusi: 550
Liitunud: 28 Aug 2013, 21:28
Kontakt:

Re: Universaalid / mahtuniversaalid - reisimise vaatevinklis

Postitus Postitas polarbear » 30 Nov 2016, 19:47

Kõike järgnevat võib vabalt liigitada NSR kategooriasse, kuna isiklik kokkupuude selliste isenditega on olnud väga harv ja juhuslikku laadi.
Mälu järgi see Sharan ja kloonid istuvad tolleaegse Passati põhjal. Kuna kere suur ja raske, siis sillad saavad vatti, eriti esisild. Iga-aastane taastusremont on vältimatu, kui sõita 10-15t ja rohkem km aastas. Mäletan, et sajandivahetuse paiku mu toonases töökohas tehti sarnasele isendile Saksa Autos täielik esisilla taastamine ja anti garantiid 2 aastat. Kõik imestasid.... mis lõpuks sai, ei tea, lahkusin sealt enne, kui aeg täis tiksus. Maksumust ka ei mäleta kahjuks.
66kw diisli häda on.... 66kw. Mis on selle kolaka jaoks häbiväärselt vähe. Kiirendust tuleb kalendriga mõõta.

Vanus on küll selline neil juba, mis hakkab tooma üllatusi: sugulase sama vanal saksa autolaadsel tootel läks seisval autol sisse istudes esivedru puruks, lambist katkes kapoti lukusti tross, summutaja tahtis metsa lennata heast peast jms mida "tuliuute" autodega siiski ei juhtu :D Üldiselt ma nii vana ja sedasorti liikuriga tsivilisatsioonist väga välja ei kipuks, aga mingi eurotuuri kannatab kindlasti teha. Küsimus polegi niivõrd kilomeetrites, kuivõrd selles kui kiiresti mingi lagunemisega pädevat abi saab.
Pilt

Vasta

Mine “Motoriseeritud matkamine”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist