Lihtne googeldamine andis:
https://www.aliexpress.com/item/Recharg ... 4IEALw_wcB
Vahet pole, kas teed ise või tellid paarieurose valmis vidina, tast on kasu ikka siis kui kaasas on.
Lihtne googeldamine andis:
Kui tavaliselt on laadimisel pinge 5V, siis kiirlaadijaga on alguses 9V ja vaikselt langeb 5V peale olenevalt aku täitumusest.Nohik kirjutas: ↑14 Dets 2018, 15:36Kas keegi viitsiks mobiili või akupanga kiirlaadimisfunktsiooni võhikule maakeees ära seletada.
Ma saan aru, et kui mul on seina pandav kiirlaadija, saan ca 80% akust poole tunniga täita.
Kui on kiirlaadimist toetav akupank, peaks sama olema.
Kas auto 12 v pistikusse on kiirlaetava usb otsaga jubinat?
Kas mõni akupank ise ka kiirlaetav on? Ja kui on, kas ainult seinast või ka USB-st?
Küsimus on selles, kuidas autos mobiiltelefon ja akupank kiirelt laetud saaks?
Proovin arutleda. Kiirlaadimisfunktsiooni ma ei tunne, tean ainult, et mõnedel akulaadijatel on see olemas.Nohik kirjutas: ↑14 Dets 2018, 15:36Kas keegi viitsiks mobiili või akupanga kiirlaadimisfunktsiooni võhikule maakeees ära seletada.
Ma saan aru, et kui mul on seina pandav kiirlaadija, saan ca 80% akust poole tunniga täita.
Kui on kiirlaadimist toetav akupank, peaks sama olema.
Kas auto 12 v pistikusse on kiirlaetava usb otsaga jubinat?
Kas mõni akupank ise ka kiirlaetav on? Ja kui on, kas ainult seinast või ka USB-st?
Küsimus on selles, kuidas autos mobiiltelefon ja akupank kiirelt laetud saaks?
Standardset, kõrgema pingega kiirlaadimist toetab ainult USB 3.1 laadija ja ka see peaks kõigepealt 5 V välja andma, pinget tõstetakse alles peale telefonist vastava info saamist. Näiteks õuna pildiga telefoni 5 V kiirlaadima panemisest piisab paarist takistist tehtud pingejagurist, kõrgema pingega õunakese kiirlaadimist pole uurinud.ranel kirjutas: ↑14 Dets 2018, 16:16Kui tavaliselt on laadimisel pinge 5V, siis kiirlaadijaga on alguses 9V ja vaikselt langeb 5V peale olenevalt aku täitumusest.Nohik kirjutas: ↑14 Dets 2018, 15:36Kas keegi viitsiks mobiili või akupanga kiirlaadimisfunktsiooni võhikule maakeees ära seletada.
Ma saan aru, et kui mul on seina pandav kiirlaadija, saan ca 80% akust poole tunniga täita.
Kui on kiirlaadimist toetav akupank, peaks sama olema.
Kas auto 12 v pistikusse on kiirlaetava usb otsaga jubinat?
Kas mõni akupank ise ka kiirlaetav on? Ja kui on, kas ainult seinast või ka USB-st?
Küsimus on selles, kuidas autos mobiiltelefon ja akupank kiirelt laetud saaks?
Spets laadijat on vaja. Ühendus ei mängi siin rolli.
Telefonidel vast seadme sisene elektroonika blokeerib ära suurema voolu kui 1,5A?!Edvin kirjutas: ↑16 Dets 2018, 23:53Quick charge akupangad on nüüdseks väga mõistliku hinnaga ka siit ostes. Mõõtsin ära, täis saab mu pere käes olevaid akupankasid laadida 9v ja 2 ampriga, nagu standard ette kirjutab, Aga telefone laevad kõik millegipärast 9v ja 1,5A.
Odavamatesse alla 5€ nii auto kui seinast kiirlaadijatesse tasub väga ettevaatlikult suhtuda, Nad ei pruugi jaksata. Mul on mõned prükasse lennanud kuna jäävadki plõksima. Kuidagi ei suuda 18w välja anda ja lülituvad iga paari sekundi järel välja.
Tarmo kirjutas: ↑16 Dets 2018, 10:06Lisan juurde meeldetuletuseks erinevate USB testrite kasutajatele :
USB Testrid loevad milliampertunde (mAh) 5V poole pealt, akupankade ja telefonide akude mAh on aga 3,7 V pealt mõõdetud.
Tele2 blogi pakub mulle järjekindlalt lugeda artiklit kus sellest aru pole saadud.
Kui nii telefon, kui akupank on sama tüüpi akuga (3,7 V) , siis on mAh kõige lihtsam arvestada, kui on aga 1,2 V akudega akupank, siis tuleks enamusel juhtudel suurelt kirjutatud number kolmega jagada.
Korralikel akupankadel on ära tootoodud mahutavus ka vatttundides (Wh) , 10000mAh akupangal võiks see olla 37 Wh.
Seal mõõdeti akude mahtuvust milliamper tundides 5 V poole pealt ja leiti, et telefonide ja akupankade mahtuvuse numbrid pole õiged.
Nad pipardavad peaasjalikult akude tõttu. Väidevalt nõutakse jaemüüjalt ka müüdud akude edasist käitlemist. Ja võimalik, et nüüdseks on kehtestatud alates mingist elemendi mahust ka transporditingimused, mida Amazonis kauplejate valikud siia saatmisel ei kata. Osadest Saksa rattapoodidest ei saa enam jupp aega siia ühtegi akuga seadet tellida, sealhulgas mingi 150..500mAh LiIoniga spordikella ega rattakompuutrit.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist