loodan, et see link töötab

https://www.aliexpress.com/item/Portabl ... 0.0.vwIsDV
loodan, et see link töötab
Tõenäoliselt üks selle teema kõige kasulikumaid postitusiTnnn kirjutas: ↑04 Aug 2017, 12:19Ma olen ka igast nodi tellinud, kõige rohkem olen rahul:
1. ketttõmbesaega, küllaltki kerge ja 100 kg mehe säärejämedused kuivanud puud on sekundite küsimus
https://www.aliexpress.com/item/Black-C ... 0.0.yc3T43
2. gaasipõleti - ei jää kuidagi alla lääne kallimatele analoogidele.
https://www.aliexpress.com/item/Hight-Q ... 0.0.yc3T43
Käisin mina Ameerikas süstaga sõitmas, kommertsgrupiga.Veepump süstale
Kuidas rahul oled sellega(kaua omanud)? Endal käsil uue valimime. Praegu valikus UK-st üks 39£ 8cm paksune torudisainiga, ääre balloonid jämedamad, et vältida maha veeremist, kaal 350g. Kuidas materjali tugevust hindad? Nende kergetega ühegagi vast palja maa peal magada ei tasu✌Tanel kirjutas: ↑03 Nov 2018, 21:57Minu kogemused hiinakatega:...
Õhkmadrats Väga mugav magada tänu oma mustrile, võid puhuda nii täis kui suudad ja ikka mugav. Ei ole sellist maha veeremise tunnet nagu NeoAir XLighti puhul. Parajalt pikk, lai ja kerge. Jahedamate ilmadega pole veel jõudnud proovida, et kas jahe ei hakka.
Selle raha eest on madratsit küll ja veel. Suvel ostsin. Sellega on käidud ühel nädalasel matkal ja lapsed mitmeid kordi laagrites käinud. Materjal tundub oluliselt paksem ja tugevam kui Neoair madratsil. Ehitusest tulenevalt on ilmselt R väärtus kesine, nii et pigem sooja aja madrats. Samas sõber käis sellega just UK, kus öösel langes temp alla nulli, madratsi alla pani kosmoseteki ja ei kurtnud et alpoolt oleks külma tulnud.Taigar kirjutas: ↑04 Nov 2018, 02:07Kuidas rahul oled sellega(kaua omanud)? Endal käsil uue valimime. Praegu valikus UK-st üks 39£ 8cm paksune torudisainiga, ääre balloonid jämedamad, et vältida maha veeremist, kaal 350g. Kuidas materjali tugevust hindad? Nende kergetega ühegagi vast palja maa peal magada ei tasu✌Tanel kirjutas: ↑03 Nov 2018, 21:57Minu kogemused hiinakatega:...
Õhkmadrats Väga mugav magada tänu oma mustrile, võid puhuda nii täis kui suudad ja ikka mugav. Ei ole sellist maha veeremise tunnet nagu NeoAir XLighti puhul. Parajalt pikk, lai ja kerge. Jahedamate ilmadega pole veel jõudnud proovida, et kas jahe ei hakka.
ja midagi muud ju telgi juures vaja pole. Põhimõtteliselt on siiski tegemist odava saapapaelanööriga, mis koosneb nailonist ja polyestrist, sukk ja sisu aga kirjelduses on paracord, mis nagu viitaks dyneema kiule. Loomulikult on tobe rääkida telginööri läbikulumisest aga saapapaelasi on vist enamus läbi kulutanud ja kedagi ei huvita, mis seal suka sees on, kas dyneema kiud või poly, sukk puruks, nägemist. Mul kõik muud nöörid, mis pole saapapaelad on punutud dyneema, see on siis see, mida kutsutakse amsteel blue, zing it lash it jms, reeglina ka pleisitav.
Peale sele kambrite ehituse on light ka ebanormaalselt libe, mul naisel selline ja kurdab kogu aeg, mul xthermiga pole mingit probleemi ja kate ka teine ja sel hiinlasel ka võibolla mitte nii libe pind.
Minus äratas see kilekotijutt huvi ja võibolla ka ostan väiksemaid kümnese paki. Mul omal seda pole, et kõik asjad lähevad ühte kotti aga see kilekoti nimi jäi silma ühe UL matkaja blogist, äkki kasu nimest või lingist.
Sama siin aga minu tingimus on veel ka see, et peale sõlmimist ja sõlmede lahti võtmist ei tohi nöörile juute sisse jääda, kuna mul pole tarbil ja osadel telginööridel kindlaid lõppaasasid vaid kasutan sama tehnikat mida Skurka siis pidev sõlmimine ja lahtisõlmimine peab nööri sirgeks jätma.sepaonu kirjutas: ↑04 Nov 2018, 12:21ja midagi muud ju telgi juures vaja pole. Põhimõtteliselt on siiski tegemist odava saapapaelanööriga, mis koosneb nailonist ja polyestrist, sukk ja sisu aga kirjelduses on paracord, mis nagu viitaks dyneema kiule. Loomulikult on tobe rääkida telginööri läbikulumisest aga saapapaelasi on vist enamus läbi kulutanud ja kedagi ei huvita, mis seal suka sees on, kas dyneema kiud või poly, sukk puruks, nägemist. Mul kõik muud nöörid, mis pole saapapaelad on punutud dyneema, see on siis see, mida kutsutakse amsteel blue, zing it lash it jms, reeglina ka pleisitav.
Mina pole mahalibisemise tunnet tajunud. Küll aga on kahekesi käies minu ja kaasa õhkud paaritatud omavahel nööridega, et madratsite vahele vahet sisse ei tuleks.
Mul oli plaan panna see suur kuivakott seljakoti sisse "lyneriks" ja siis muud asjad mitteveekindlate kottidega selle sisse. Tehnika jällegisepaonu kirjutas: ↑04 Nov 2018, 12:21Minus äratas see kilekotijutt huvi ja võibolla ka ostan väiksemaid kümnese paki. Mul omal seda pole, et kõik asjad lähevad ühte kotti aga see kilekoti nimi jäi silma ühe UL matkaja blogist, äkki kasu nimest või lingist.
https://www.ebay.co.uk/itm/10-x-Tread-L ... rk:27:pf:0
sellel müüjal muud kergmudru ka üsna palju.
Mul mõte ka proovida sellest kilekotist kuivakott teha riba ja plastpannalde lisamisega aga võib takerduda selle taha, et kile külge raske midagi liita.
Skurka plastikjublakate ärahammustamine kaalukokkuhoiu eesmärgil tundub pisut kaheldava väärtusega tegevus - sõlme peale kuluv nöör kaalub ka mõned grammid.Tanel kirjutas: ↑04 Nov 2018, 14:15Sama siin aga minu tingimus on veel ka see, et peale sõlmimist ja sõlmede lahti võtmist ei tohi nöörile juute sisse jääda, kuna mul pole tarbil ja osadel telginööridel kindlaid lõppaasasid vaid kasutan sama tehnikat mida Skurka siis pidev sõlmimine ja lahtisõlmimine peab nööri sirgeks jätma.sepaonu kirjutas: ↑04 Nov 2018, 12:21ja midagi muud ju telgi juures vaja pole. Põhimõtteliselt on siiski tegemist odava saapapaelanööriga, mis koosneb nailonist ja polyestrist, sukk ja sisu aga kirjelduses on paracord, mis nagu viitaks dyneema kiule. Loomulikult on tobe rääkida telginööri läbikulumisest aga saapapaelasi on vist enamus läbi kulutanud ja kedagi ei huvita, mis seal suka sees on, kas dyneema kiud või poly, sukk puruks, nägemist. Mul kõik muud nöörid, mis pole saapapaelad on punutud dyneema, see on siis see, mida kutsutakse amsteel blue, zing it lash it jms, reeglina ka pleisitav.
Ma alustuseks ütlen et ma pole UL mõtteviisiga, kasutasin Skurka süsteemiga väga sarnast süsteemi, minu probleem tekkis niiskete semijahedate ilmadega, kui sajab nööri märjaks ja hommikuks on kompott jäätunud, seetõttu liikusin tagasi sõjeväest tuntud punktnöörile.seeneline kirjutas: ↑05 Nov 2018, 11:28Skurka plastikjublakate ärahammustamine kaalukokkuhoiu eesmärgil tundub pisut kaheldava väärtusega tegevus - sõlme peale kuluv nöör kaalub ka mõned grammid.Tanel kirjutas: ↑04 Nov 2018, 14:15Sama siin aga minu tingimus on veel ka see, et peale sõlmimist ja sõlmede lahti võtmist ei tohi nöörile juute sisse jääda, kuna mul pole tarbil ja osadel telginööridel kindlaid lõppaasasid vaid kasutan sama tehnikat mida Skurka siis pidev sõlmimine ja lahtisõlmimine peab nööri sirgeks jätma.sepaonu kirjutas: ↑04 Nov 2018, 12:21
ja midagi muud ju telgi juures vaja pole. Põhimõtteliselt on siiski tegemist odava saapapaelanööriga, mis koosneb nailonist ja polyestrist, sukk ja sisu aga kirjelduses on paracord, mis nagu viitaks dyneema kiule. Loomulikult on tobe rääkida telginööri läbikulumisest aga saapapaelasi on vist enamus läbi kulutanud ja kedagi ei huvita, mis seal suka sees on, kas dyneema kiud või poly, sukk puruks, nägemist. Mul kõik muud nöörid, mis pole saapapaelad on punutud dyneema, see on siis see, mida kutsutakse amsteel blue, zing it lash it jms, reeglina ka pleisitav.
Kaal kaaluks aga suure pinnaga tarbi/telgi puhul võivad plastikvidinad tuulisema ilmaga nõrgaks jääda. Kogetud.
Niisiis üks lahendus (nagu Skurka seal juutuubis) on igal ülessepanekul igat nööri sõlmida olgu valikuks mõni versioon nendest
truckers hitch https://www.animatedknots.com/truckers/index.php,
rolling hitch https://www.animatedknots.com/rollinghitch/index.php
farrimond friction hitch https://www.animatedknots.com/farrimond/index.php
...
Näiteks hämaras ja külmast kohmetute sõrmedega sõlmimine võib segavalt tüütuks muutuda.
Minu hetkelahendus on sedasi, et iga nööri külge sõlmisin 30cm jupist nöörist libiseva/haakuva prusik silmuse.
https://youtu.be/0L_Hsgzk3rA?t=216
https://www.animatedknots.com/prusik/index.php
(Väga libeda, ehk näiteks mõne sordi dyneema nööri puhul, see ilmselt hakkaks libisema,)
Lahendus on kordades tugevam ja kasutusmugavuselt enamvähem samaväärne, kui näiteks LineLoc3 tüüpi plastvidin https://youtu.be/wBTyYb_ziws
Skurka meetodist igal juhul parem.
Skurka sõlmede eesmärk pole niivõrd kaalus kokku hoida kui elimineerida veaaltid vidinad. Külmade sõrmede kohmetusega pole senini probleeme olnud.seeneline kirjutas: ↑05 Nov 2018, 11:28Skurka plastikjublakate ärahammustamine kaalukokkuhoiu eesmärgil tundub pisut kaheldava väärtusega tegevus - sõlme peale kuluv nöör kaalub ka mõned grammid.
Kaal kaaluks aga suure pinnaga tarbi/telgi puhul võivad plastikvidinad tuulisema ilmaga nõrgaks jääda. Kogetud.
Niisiis üks lahendus (nagu Skurka seal juutuubis) on igal ülessepanekul igat nööri sõlmida olgu valikuks mõni versioon nendest
truckers hitch https://www.animatedknots.com/truckers/index.php,
rolling hitch https://www.animatedknots.com/rollinghitch/index.php
farrimond friction hitch https://www.animatedknots.com/farrimond/index.php
...
Näiteks hämaras ja külmast kohmetute sõrmedega sõlmimine võib segavalt tüütuks muutuda.
Minu hetkelahendus on sedasi, et iga nööri külge sõlmisin 30cm jupist nöörist libiseva/haakuva prusik silmuse.
https://youtu.be/0L_Hsgzk3rA?t=216
https://www.animatedknots.com/prusik/index.php
(Väga libeda, ehk näiteks mõne sordi dyneema nööri puhul, see ilmselt hakkaks libisema,)
Lahendus on kordades tugevam ja kasutusmugavuselt enamvähem samaväärne, kui näiteks LineLoc3 tüüpi plastvidin https://youtu.be/wBTyYb_ziws
Skurka meetodist igal juhul parem.
https://www.youtube.com/watch?v=8k77xq1 ... e=youtu.be
Põnev isepingutuv lahendus iseenesest. Muidugi saab selle metallist jubina lihtsalt sõlmega asendada.sepaonu kirjutas: ↑05 Nov 2018, 23:20Mul tarp põhimõtteliselt sama, mis viimasel lingil, kummipael, auguga konks/hookworm, peenike kevlar ja telgivai. Üle laagriplatsi pikk tarpinöör ühes otsas dutch-i wasp, teise otsa teen tavaliselt libiseva sõlme, oleneb, et kas on üks puu või peotäis põõsaid. Telgi maavaiade pingutid linelock3. Mul pole mingit probleemi kogu see mudru sõlmedega asendada. Mu meelest võiks igaüks osata. Matkamisel polegi vast mingit eriliselt tihedat purunemist aga kaks puksiirköit õigesti jätkata või kayaki koormarihm nööriga asendada, nipukate puudumisel nöörimähis teha vms on palju elulisem.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist