4X4 sõiduautod, kergmaasturid või ümber ehitatud sõiduauto.
Re: 4X4 sõiduautod, kergmaasturid või ümber ehitatud sõiduau
Natuke olen Outlanderiga sõitnud. Tugevaim pluss on kindlasti hea juhitavus, kurvilisel kruusateel või lumisel teel püsib väga hästi. Kindlasti paremini kui minu Outback. Diislid kahjuks ainult uuema generatsiooni mudelid, samas võib vabalt gaasi lasta peale panna, nii olla isegi diislist odavam liigelda ja vajadusel koos bensuga käigu ressurss pikem.
Ruumikust on üksjagu.
Outlander oleks minu teine valik kohe peale Subaru mudeleid.
Ruumikust on üksjagu.
Outlander oleks minu teine valik kohe peale Subaru mudeleid.
https://www.facebook.com/tjmatkaklubi" onclick="window.open(this.href);return false;
Rumalad tahavad saada õnnelikus, targad tugevaks!
Rumalad tahavad saada õnnelikus, targad tugevaks!
Re: 4X4 sõiduautod, kergmaasturid või ümber ehitatud sõiduau
AGA leia midagi laiast interentist mitsude kohta mis on ka levinud probleemmrWilson kirjutas:Kuidas Mitsubishi Outlander'iga lood on?

vanadel mudelitel galant ja lancer oli probleemiks rooste
samuti oli osadel galantidel probleemiks hüdrotõukurite tiksumine mis ei toonud aga kaasa midagi muud
ise kulgen Grandisega millel kella peal üle 200k km ja põhimõtteliselt pole midagi teinud - suur osa sillapukse on kah veel originaalid
käisin suvel slovakkias koos oma haagisega ja plaanin ja julgen minna ka sellel aastal kuhugi samasse regiooni.
Outlander on suhtkoht sama - kui räägime bensukast
mingi generatsioon diisleid on aga varustatud volkari mootoriga - seda ei tea kommneteerida rohkem kui, et natuke lärmakas on.
Re: 4X4 sõiduautod, kergmaasturid või ümber ehitatud sõiduau
Vag-i diislid on suht ok.
Sõltub muidugi 2,5L V6 97-xx on täiesti läbi kukkunud.
Varasemat r5 2,5L vaevalt kasutatud on.
1,9 ja 3L peaks olema ka väga ok mootor.
Kahjuks outlanderi seisukohast ei tea, mida peale laotud.
Mitsu Diisli kohta pole muud kuulnud, kui igasugu sogaga ei ole soovitav sõita, kuna nende pihustid pidid olema üsna kapriissed.
Näiteks VAG-i 2.5 r5 sisse võis kallata kõike, mis vähegi meenutas diisli laadset kütust. Aga samas on tegu ka pakibussile disainitud mootoriga ning lärmi teeb isaselt.
Sõltub muidugi 2,5L V6 97-xx on täiesti läbi kukkunud.
Varasemat r5 2,5L vaevalt kasutatud on.
1,9 ja 3L peaks olema ka väga ok mootor.
Kahjuks outlanderi seisukohast ei tea, mida peale laotud.
Mitsu Diisli kohta pole muud kuulnud, kui igasugu sogaga ei ole soovitav sõita, kuna nende pihustid pidid olema üsna kapriissed.
Näiteks VAG-i 2.5 r5 sisse võis kallata kõike, mis vähegi meenutas diisli laadset kütust. Aga samas on tegu ka pakibussile disainitud mootoriga ning lärmi teeb isaselt.
Natukene metsa poole.
http://www.minemetsa.ee http://www.ripptelk.ee - Hennessy, Tentsile, DD hammock, Rootsmann rippvoovid, Sawyer veefiltrid ja kõikvõimalik matkavarustus.
http://www.minemetsa.ee http://www.ripptelk.ee - Hennessy, Tentsile, DD hammock, Rootsmann rippvoovid, Sawyer veefiltrid ja kõikvõimalik matkavarustus.
Re: 4X4 sõiduautod, kergmaasturid või ümber ehitatud sõiduau
Tere!
Tänaseks olen põhjaliku uurimise teinud ja oman ka juba mõni aeg sõidukogemust matkaks sobiva kergmaasturi väljavalimisel.
Parimaks peale pikka kaalutlemist osutus mitsu Outlander 2
Mis siis olid selle valiku plussid?
1. Normaalne hind (saksast tõin ise 2008 a. Outlanderi 145 000 sõitnud, kõik lisad (nahk, navi, korralik heli,DVD, luuk,xenon, cruise, bluetooth, jne,jne) maksis ilma käibeta 9500.-
2. Neliveo skeem - ainus nelivedu, mis lülitub puhtmanuaalselt vastavalt juhi soovile ja omab lisaks esiveole nii keskdifriga nelivedu kui lukus nelivedu.
3.Kütusekulu - sirgel ja tasasel teel sisselülitatud kruiisiga 85-ga sõites 6,5-6.8 l diislit.
4. Suurus - 3 istmerida, 7 kohta. 3 rida käib põranda sisse ilma et märkigi jääks. Kui teine istmerida välja visata, saab 2 inimest rahulikult matkata ja esiistmete taga öösel ka pikem mees täies pikkuses magada .
5. Valikus ka piisavalt võimas mootor. Võtsin 2,2 L disla. Sellega sai rahulikult enne tahmafiltri eemaldamist ja chipituuningut saksa kiirteel 210 kätte, nüüd seda enam. Lumes jäksab minna küll.
6.Mugavus - juhi töökoht mugav, palju mugavusvarustust, astub kergelt, läbi keskarvuti on lisad väga suures ulatuses personaliseeritavad.
Tänaseks olen põhjaliku uurimise teinud ja oman ka juba mõni aeg sõidukogemust matkaks sobiva kergmaasturi väljavalimisel.
Parimaks peale pikka kaalutlemist osutus mitsu Outlander 2
Mis siis olid selle valiku plussid?
1. Normaalne hind (saksast tõin ise 2008 a. Outlanderi 145 000 sõitnud, kõik lisad (nahk, navi, korralik heli,DVD, luuk,xenon, cruise, bluetooth, jne,jne) maksis ilma käibeta 9500.-
2. Neliveo skeem - ainus nelivedu, mis lülitub puhtmanuaalselt vastavalt juhi soovile ja omab lisaks esiveole nii keskdifriga nelivedu kui lukus nelivedu.
3.Kütusekulu - sirgel ja tasasel teel sisselülitatud kruiisiga 85-ga sõites 6,5-6.8 l diislit.
4. Suurus - 3 istmerida, 7 kohta. 3 rida käib põranda sisse ilma et märkigi jääks. Kui teine istmerida välja visata, saab 2 inimest rahulikult matkata ja esiistmete taga öösel ka pikem mees täies pikkuses magada .
5. Valikus ka piisavalt võimas mootor. Võtsin 2,2 L disla. Sellega sai rahulikult enne tahmafiltri eemaldamist ja chipituuningut saksa kiirteel 210 kätte, nüüd seda enam. Lumes jäksab minna küll.
6.Mugavus - juhi töökoht mugav, palju mugavusvarustust, astub kergelt, läbi keskarvuti on lisad väga suures ulatuses personaliseeritavad.
Re: 4X4 sõiduautod, kergmaasturid või ümber ehitatud sõiduau
Hea valik!!!
https://www.facebook.com/tjmatkaklubi" onclick="window.open(this.href);return false;
Rumalad tahavad saada õnnelikus, targad tugevaks!
Rumalad tahavad saada õnnelikus, targad tugevaks!
Re: 4X4 sõiduautod, kergmaasturid või ümber ehitatud sõiduauto.
Ei hakanud eraldi teemat tegema, aga see on vist kõige edevam taastatud buss, mis reisimiseks kohandatud.
Ärge käige mu järel, olen isegi eksinud!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist