Seljakott lennuki pagasis
Seljakott lennuki pagasis
Tere
Mure selline, et tahaks oma seljakotti lennuki üldpagasisse anda aga teatavasti loobitakse seal seda kuidas juhtub. Ei tahaks, et kiirklõpakad puruks visatakse.
On kellelgi häid ideid, kuidas neid kaitsta? Kodus enne teibiga üle tõmmata? Lennujaamas ära kiletada? Mu kotil need üsna kipakad ning neid ka päris päris palju
Veel ideid, mida lennureisil koti koha pealt silmas pidada?
M
Mure selline, et tahaks oma seljakotti lennuki üldpagasisse anda aga teatavasti loobitakse seal seda kuidas juhtub. Ei tahaks, et kiirklõpakad puruks visatakse.
On kellelgi häid ideid, kuidas neid kaitsta? Kodus enne teibiga üle tõmmata? Lennujaamas ära kiletada? Mu kotil need üsna kipakad ning neid ka päris päris palju
Veel ideid, mida lennureisil koti koha pealt silmas pidada?
M
Re: Seljakott lennuki pagasis
Ise olen korduvalt seljakoti suurde prügikotti pannud. Paljudes lennujaamades on võimalik ka kiletada omi asju. Plastmassdetailide kaitseks tuleks ilmselt midagi tõhusamat mõelda. Endal pole siiamaani ükski katki läinud.
Küll aga paar korda prügikott katki rebitud ja sisu kontrollitud. Neile ei meeldinud tulemasinad ja akupanka tahtsid ka oma silmaga vaadata.
Küll aga paar korda prügikott katki rebitud ja sisu kontrollitud. Neile ei meeldinud tulemasinad ja akupanka tahtsid ka oma silmaga vaadata.
Kobras ehk piiber (Castor) on loomaperekond näriliste seltsist, kobraslaste sugukonna ainus tänapäevane perekond.
Re: Seljakott lennuki pagasis
Seljakottide kattekotid Matkaspordis olemas - nii transpordiks kui vihma vastu. Matrix teeb väga tugevaid transakotte.
Re: Seljakott lennuki pagasis
Matkaspordi Ferrino TwoWay on transpordiks täitsa asjalik, enda oma nüüdseks küll mime paigaga, aga lendamisel pea alati kasutusel. Vihmakattena nii ja naa. Ja näiteks Finnairi skandinaavialendudel on pagasihinnas ka pakendamine sees olnud, st suur tugev kilekott koos kinnitusega.
Re: Seljakott lennuki pagasis
Olen suure seljakotiga kordi rohkem kui kümme lendu teinud ning seda muret pole küll kordagi pähe tulnud, et klõpsakad puruks läheks viskamisega. Pigem on hirm olnud, et mõni rihmadest kuskil liini vahele kinni jääb ning seetõttu olen pingutus- ja muud rihmad alati korralikult kokku kerinud ning võimaluste kohaselt kuskile vahele ära peitnud. Olen mõelnud ka koti toidukilesse pakkimisele, sest see rull on piisavalt väike ja kerge, et seda reisile kaasa vedada. Samas mõni ultrakerge transpordikott tundub sellest toidukilega jändamisest igati targem.
Re: Seljakott lennuki pagasis
Ühest minu koti klõpsakast on lennujaamas jagu saadud küll. Hea variant oleks lihtsalt varuklõpats kaasa võtta, need võivad ju ka keset reisi, ilma lennujaamatöötajate abita puruneda. Perspektiiv terve seljakotireisi või matka jooksul kattekoti näol 3-400 lisagrammi kaasas tassida ei tundu ahvatlev.
Re: Seljakott lennuki pagasis
matkamaailmal on ka kattekotid: http://www.matkamaailm.ee/est/products/item/893/262" onclick="window.open(this.href);return false;
ilmselt kerem kui matrixi omad ja seal saab ära ka kaaluda. variant muidugi aretada vihmakattest ja teibist midagi, kui kattekott liiga raske tundub, vihmakate ju ikka käib kaasas..
ilmselt kerem kui matrixi omad ja seal saab ära ka kaaluda. variant muidugi aretada vihmakattest ja teibist midagi, kui kattekott liiga raske tundub, vihmakate ju ikka käib kaasas..
Re: Seljakott lennuki pagasis
Mul on sama sugune, nagu Ele viitas.
Sellega sõitis kott Indiasse ning olen ka ise lohistanud seda nagu tarvis.
Samuti toimib vihmakattena ning võib tavalise katta koju jätta.
Igal pikemal matkal peaks olema kaasas nagunii rull teipi.
IGaks juhuks võid tõmmata veel kilekotti ja ära teipida, kuid sangad kust tohib haarata jäta välja ja veel parem, kui punase teibi vms ümber tõmbad, et kaugelt näha.
Kui ei taha kotile spets kandekotti hankida siis samuti nagu eelpool kirjeldatud kilekotti, kõvasti teibiga kokku ja kandesangad rebi läbi koti ning märgista kuidagi ära.
Nii käidud piisavalt palju ja ei ole midagi häda.
Kolmas variant, mis sobib hästi: õpi vähemaga hakkama saama. 8-10kg (sõltuvalt virmast) on piisav kaal päris mitme paari trussikute kaasa võtmiseks. Kui sa just ei lähe talimatkale või kuhugi kus spetsvarustust vaja, ära üldse annagi midagi ära.
Tagasi tulles võid teipida, kiletada ära kas mõne tugeva poekoti või kasti vms ja meened koju saata või siis ei ostagi midagi ja üleliigse viskad minema.
Käisin 3 nädalat indias oma 8kg kotiga ja ei tulnud millestki puudu. Samas seal oli ka 40C sooja.
Sellega sõitis kott Indiasse ning olen ka ise lohistanud seda nagu tarvis.
Samuti toimib vihmakattena ning võib tavalise katta koju jätta.
Igal pikemal matkal peaks olema kaasas nagunii rull teipi.
IGaks juhuks võid tõmmata veel kilekotti ja ära teipida, kuid sangad kust tohib haarata jäta välja ja veel parem, kui punase teibi vms ümber tõmbad, et kaugelt näha.
Kui ei taha kotile spets kandekotti hankida siis samuti nagu eelpool kirjeldatud kilekotti, kõvasti teibiga kokku ja kandesangad rebi läbi koti ning märgista kuidagi ära.
Nii käidud piisavalt palju ja ei ole midagi häda.
Kolmas variant, mis sobib hästi: õpi vähemaga hakkama saama. 8-10kg (sõltuvalt virmast) on piisav kaal päris mitme paari trussikute kaasa võtmiseks. Kui sa just ei lähe talimatkale või kuhugi kus spetsvarustust vaja, ära üldse annagi midagi ära.
Tagasi tulles võid teipida, kiletada ära kas mõne tugeva poekoti või kasti vms ja meened koju saata või siis ei ostagi midagi ja üleliigse viskad minema.
Käisin 3 nädalat indias oma 8kg kotiga ja ei tulnud millestki puudu. Samas seal oli ka 40C sooja.
Natukene metsa poole.
http://www.minemetsa.ee http://www.ripptelk.ee - Hennessy, Tentsile, DD hammock, Rootsmann rippvoovid, Sawyer veefiltrid ja kõikvõimalik matkavarustus.
http://www.minemetsa.ee http://www.ripptelk.ee - Hennessy, Tentsile, DD hammock, Rootsmann rippvoovid, Sawyer veefiltrid ja kõikvõimalik matkavarustus.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline